بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بازی سرگرم‌کننده Merge Car

بازی سرگرم‌کننده Merge Car

بازی سرگرم‌کننده Merge Car  از سری بازی‌های مدیریتی بوده که برای کاربران اندروید و iOS طراحی شده است. این بازی توسط Panther & Leopard توسعه داده شده است.

بازی Merge car جنبه مبارزه‌ای نداشته و یک محیط آرام و زیبا را با آن تجربه خواهید کرد. جذابیت آن به این صورت است که باید پیست شخصی خودتان را داشته باشید و با مدیریت صحیح و هوشمندانه آن را توسعه دهید. شما به خرید ماشینهای جدید پرداخته و آن‌ها را مطابق جدیدترین تکنولوژی روز دنیا انتخاب کنید. می‌توانید یک کلکسیون قدرتمند و زیبا از انواع ماشین هایی که با سلیقه خودتان تهیه کرده‌اید داشته باشید.


 

به راحتی به خرید پرداخته و یا ماشین ها را با یکدیگر ادغام کنید. آن‌ها را در پارکینگ گذاشته و برای هر کدام مکان مشخص قرار دهید تا نظم معینی داشته باشند. کنترل و مدیریت پارکینگ بر عهده خودتان است و باید این کار را با دقت و حوصله انجام دهید. به زودی شما صاحب بزرگترین امپراطوری زمین خواهید شد. هرچقدر فضای بهتر و بزرگتری داشته باشید امتیاز بالاتری نیز کسب خواهید کرد و در نتیجه درآمد بیشتری خواهید داشت. این بازی دارای گرافیک باکیفیت و گیم‌پلی بسیار زیبایی بوده که شما را مسحور خود می‌کند.

کیف‌دستی «کوچک‌تر از دانه نمک» ۶۳ هزار دلار فروش رفت! مطلب مرتبط کیف‌دستی «کوچک‌تر از دانه نمک» ۶۳ هزار دلار فروش رفت!


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده